-
Eli,
Tässä alkuperäinen keskustelu.
Siihen lisänä vielä, että ennenkuin singahdan talliin ... Onko oikeasti tarpeellista irroittaa vasemmanpuoleinen jarrusatula (manuaalin mukaan tarpeellinen toimenpide), kun ottaa renkaan/vanteen pyörästä irti? Taitaa helpoittaa ainoastaan vanteen takaisinlaittoa tuo irroitus. Ja vielä, jos/kun vanteen irroittaa pitää varmaan jarrupalojen väliin keksiä jotain, etteivät painu kiinni viikolla kun metsästän renkaanvaihtopaikkaa ...
-
Itse ainaki cbr:stä olen ottanu kummatki satulat pois, kun eihän siihen kulu aikaakaan juuri mitään. Ja aivan ilman mitään kiilota olen jättäny jarrusatulat, kunhan ei mene painamaan kahvaa niin ei kait tuossa mitään hätää ole http://www.moottoripyora.org/iB_html...s/nixweiss.gif Laita jotku puukiilat väliin vaikka jos tuntuu että vahingossa voi joku kahvaa painaa.
-
Joo vähemmän saat naarmuja vanteeseen kun otat suosiolla molemmat jarrusatulat irti. Jos et sitä tee niin muista teipata se vanne kuitenkin sieltä satuloiden puolelta.
Jos otat satulat irti muista myös laittaa HIEMAN kierrrelukitetta pultteihin niin pysyvät kiinni.
Itte ole "jäykistänyt" jarrukahvan sopivalla puupalalla jonka oon sinne teipannut.
Kävi meinaan kerran kummipoika 5v. hieman apupoikana puristeleen kahvaa kun oli toinen satula irti...