Olen vihdoinkin saanut aikaseksi lähteä kaverini kanssa moottoripyöräretkelle, ja aion pitää siitä matkapäiväkirjaa MMS-viestien avulla. Olen lukenut täällä niin monia mielenkiintoisia juttuja, että on "pakko" itsekin tehdä. Toivottavasti löytyy sellaisia, joita kiinnostaa seurata miten matka menee, niin sitä paremmalla syyllä jaksaa päivittää päiväkirjaa.
Matkan jälkeen en kuitenkaan saisi aikaiseksi kirjoittaa mitään, joten teen sen tien päällä sitä tahtia kun jaksan ja miten tuntuu olevan lukijoita, ja vieläpä niin että se päivittyy heti nettiiin (kunhan tekniikkapuoli toimii). Koitan vähän vilkuilla kommenteista sitten, että miltä vaikuttaa, kuinka usein viittii päivittää.
Konseptina on että kaksi 22 v keltanokkaa lähtee lauantaina 25.8 kohti etelää, haaveena olisi päästä Alpeille, jännäksi reissun tekee se, että mitään erityisiä suunnitelmia ei ole (vaikea suunnitella kun ei ole kokemusta), lisäksi aikaa on käytettävissä vain n. viikko opiskelujen takia. Olen lukenut mielipiteitä että aikaa pitäisi olla enemmän, mutta kun nyt ei vaan ole.. katsotaan mihin asti päästään ja kuinka ehditään, pääasia että päästään jonnekin ulkomaille kiertämään.
Jos on jotain ehdotuksia ennen matkaa niin kertokaa ihmeessä.
Miltä vaikuttaa näin alun perusteella? Hintaahan tuolle tulisi jonkin verran roaming-maksujen takia (tosin eipä se matkabudjetissa paljoa tunnu), että jos tyrmäys tulee niin jätän väliin ja keskityn http://www.moottoripyora.org/iB_html...02moto_prv.gif
Short way round