Oon varmaan perillä asioista taas, mutta kävipä näin: Heitin pyörän BW:n huoltoon ja tuli puheeksi huoltomiehen kanssa, miksi mulla on tollanen tulostettu, itsetehty huoltokirja mihin niitä leimoja kerätään. Mikäli ymmärsin oikein, autoliike josta pyöräni ostin, oli itse tuonut sen ulkomailta. Ja kun pyörä tuotiin, takuulaskuri alkoi. Pyörällä oli ajettu 1km, se myytiin uutena sekä liikkeen sivulla lukee että "uudet pyörät suoraan maahantuojalta" (eli mistä?) Sain sen myös heti ajoon. Muutama päivä kului kunnes sain rekisteriotteen, ton helvetin leimapaperin jolla en tee mitään, sekä Käyttäjän paksun oppaan. Ettei ne vaan sitten halunnut mulle antaa sitä pyörän alkuperäistä huoltokirjaa jos se oli esim. eri kielinen, tai salatakseen multa takuuehtoja joita en muista kaupantekohetkellä puhuneen. BW:ssä myös kerrottiin että jos pyörääni ei ole rekisteröity hondan takuurekisteriin, mulla ei ole takuuta. Pyörä talliin pariksi vuodeksi? Mitä helvettiä mä teen tolla tulostetulla paperilla? Mua häiritsee nyt tosi paljon, ekaks mun pitäis ottaa selvää löytyykö mun pyörä tuolta hondarekisteristä ja sitte yrittää saada pyörän alkuperäistä huoltokirjaa autoliikkeestä. Kuulin että Brantilla ollaan jokseenkin veemäisiä jos pyörä on sattumoisin ostettu niiden ohi. Eli jos pyöräni löytyy hondan takuurekisteristä niin hoitaako Brantti mahdolliset takuuseen menevät viat yms. puutteet. Saanko sieltä uuden huoltokirjan pyörääni jos autoliike ei tunnusta omistavansa moista?
Diggaan aivan saatanasti pyörästä enkä usko että se mihinkään tässä 2 vuoden aikana hajoaa. Nyt se näyttää ihan huaralta kun tietää mistä se on tullut. Muutenki jotenki vedätetty olo. Keltä mä voin vaatia ja mitä? Huomenna otan luurin käteen ja soittelen Brantille mut ennen ku kiipeen tolla pyörällä puuhun ja tyrin koko homman olisi kiva tietää taustoja. Jos jollain on ollu jotain vastaavia kokemuksia tällasista pyöräkaupoista niin ohjeistais vähäsen alottelijaa ettei tuu itku.
http://www.moottoripyora.org/iB_html...fused_orig.gif