Hei!
Hondassani -82 CB:ssä hirttää lämpimänä etujarru kiinni. Tien päälle lähtiessä huollon jälkeen etujarru on ok kunnes kuumenee käytöstä johtuen. Tilanne ei tienpäällä laukea kuin ilmausruuvista painetta, eli nestettä poistamalla. Olen yrittänyt tehdä monenlaista ja propleemi on ollut liian kauan kiusana...olen alkanut heittämään jo peittoa pyörän päälle. Olen tehnyt seuraavaa mutta ongelma ei ratkea, pääsylinteriin on vaihdettu huoltosarja, kaikki uudet letkut, sylinterit ja männät puhdistettu huolella, uusittu mäntien tiivisteet ja pölytiivisteet, uusittu jarruneste, systeemi on ilmattu, säiliökään ei ole liian täynnä. Nämä on tehty jo useaankin otteeseen.
Luulisin, että jollakulla muulla on voinut olla vastaavaa vaivaa...toivoisin saavani ratkaisun tähän ongelmaan. Etujarrussa on molemmin puolin levyt ja kaksimäntäiset yhdeltä puolelta puristavat uivat satulat mallia Honda.
On liian vaarallista ajella kun etujarrun kahva menee kivikovaksi ja etujarru hirttää kiinni. Se käy yllättävän nopeasti ja lipat ovat lähellä kun vauhti hiljenee tien reunaan.
Kiitos mahdollisista vastauksista!