Lainaa:
(scuuba @ Kesä. 26 2007,14:46) kirjoitti
Lainaa:
(flamedragon @ Kesä. 26 2007,14:21) kirjoitti
Sports tracker nimisen sovelluksen, jossa on GPS-pohjainen kierrosaikalaskuri. Noitten kierrosaikojen mittaamista en oo vielä kokeillu
Oon kokeillut tuotakin. Edellisessä versiossa oli se huono puoli ett aikoja pysty ottamaan vain tietyn kuljetun matkan perusteella. Ja sille matkalle on vain tietyt vaihtoehdot.
Uusimmassa versiossa näyttää olevan myös vaihtoehto "Route based".
Tossa RaceChronossa on selkeä "maalilinja" josta se aika otetaan.
Tosin jos valmista rataprofiilia ei löydy, niin sen joutuu itse tekemään. Eli kiertämään radan ja merkkaamaan maalilinjan.
Joo.Aika herkältä systeemiltä vaikuttaa..
Kokeilin viime torstaina Ahvenistolla tuota.
Lähdin varikolta, melko läheltä rataa ja kiersin radan tulin samaan paikkaan, varikolle takaisin ja tallensin radan.
Iloisena lähdin kiertämään rataa ja ajanottoa päälle..muutaman kiekan jälkeen tarkistamaan tilannetta.
Ainoastaan huiput, keskinopeus yms..tallentuneet ei kierrosajat.Päättelen tuosta, että on niin herkkä ettei lue mun varikolla tekemää maalilinjaa kun ajaa muutaman metrin päässä radalla ohi *
http://www.moottoripyora.org/iB_html...s/sad_orig.gif
Onko jollain parempaa tietoa?!
Lisäksi näyttäisi olevan melko hidas päivitys..Trackeri näytti huipuiksi n.140km/h ja pyörän oma mittari pääsuoralla n.170km/h vaikka mittari hieman valehteleekin niin ei kyllä noin paljoa millään..!
No hidas ja hidas..aika hetkellinenhän se huippu siinä on..