-
onko jollain tietoa missä turun alueella saisin poistettua pyörästäni hälyttimen/ajoneston tai vaihtoehtoisesti kokemusta kuinka sen saa itse otettua pois. Se menee automaattisesti päälle n 10s kuluttua ja on äärimmäisen ärsyttävä esim. ketjuja rasvatessa. Äänen siitä saa onneksi pois päältä mutta vilkut jäävät vilkkumaan. Siihen ei löydy kuin yksi kaukosäädin ja pelottaa etä se hajoaa kesken tulevan euroopan reissun.
Hälyttimen malli/merkki on YM-200 jotain ja pyöränä siis -00 Thundercat.
-
Siinä on service mode, jolla hälytin ei ole päällä lueppa maunaaleja. Muistaakseni virran ollessa päällä paina hälytin pois, niin pitäisi olla huoltotilassa. On Yammun alkuperäishälytin, mikä rekkari sulla? Mulla oli samanlainen pyörä samalla hälärillä.
-
Jammun omat hälärit on kyllä niin hanurista! Tai ainakin mun pärrässä oleva ym500:nen. Oon joutunu vetään nipparit boksin ympäri pitään johtoja kunnolla kiinne, koska näyttäs tärinä aiheuttavan pieniä kytkentä ongelmia = huutelee välillä ajaessa *http://www.moottoripyora.org/iB_html.../thumbs-up.gif
Täytyypä kokeilla tota että painaa nappulaa kun virrat on päällä, olen meinaan tähän mennessä laittanu sen aina huoltotilaan (esim.tankatessa) rämppäämällä virrat 2 kertaa päälle-pois.