(Vihdin Matti @ Kesä. 07 2007,18:23) kirjoitti
Moro!
Netti on tuttu, kuten on myös "nyyssit".
En ole varmaan ainut, lähemmäs kolmeakymmentä ikävuotta käyskentelevä nykypäivänä..
Kävinpä sitten suomen putiikissa kyselemässä hintaa nahkatakilleni. Kysyin myyjältä, notta lähteekö satapistettä pois hinnasta?
Ei lähtenyt.
Vietin sitten viisiminuuttia netissä ja nahkatakkini tulee kotiovelleni 120,- halvemmalla, kuin tästä asioimastani liikkeestä.
Olin siis huom. Valmis maksamaan suomalaiselle liikeelle sen parikymppiä suomi - lisää, jos hän olisi kanssani kaupat tehnyt + siis se vaiva, että raahauduin kotikoneeni äärestä tähän liikkeeseen paikanpäälle.
Haloo!
Tuskinpa se hollantilainen liike persnettoa tekee, kun takin mulle myy tänne pohjolaan. Eiköhän ne siellä kiinan tehtaalla ne tänne suomeenkin ompele ja lähetä, kuten sinne hollantiinkin, joten en nyt vain ymmärrä?
Ihan sikahintoja vetää täällä liikkeissä.
En siis ole mikään Vileeni siitä Tankki Täyteen - ohjelmasta, vaan nimenomaan olen valmis maksamaankin tähän maahan sen parikymppiä extraa, vaikka paljon helpommin saisin hommani hoidettua täältä koneen ääreltä.
Onhan se nyt jo ihme, jos neljähunttia maksava rotsi täällä tulee yli satasen halvemmalla mun kotiovelle, hollannista. Eikä ole mikään suomalainen merkki kyseessä.
Reklamaatiot/asiakaspalvelukin tuppaa olemaan, omien kokemuksieni mukaan parempaa esim. Saksasta tilatessa, joten tehkää nyt suomalaiset jotain.
En minä pitkään enään jaksa kannattaa tätä suomilisäni maksua. Varsinkaan, jos minulla on tuotteen, kuin tuotteen ollessa kyseessä, asiaa valitukseen..
Mitäs mieltä työ olette?