Tere,
Jos joku todella tietää moisen lähteen, josta tommosia voisi ostaa, minä voisin olla mukana rahoittamassa sen kyseisen heppulin katteita, koska tekisin sillä rahoitusoptiolla kopiot niistä katteista. Mulla on luvat korjata lentokoneita ja tunnen ao. materiaalit erittäin hyvin. Voisin niiden muottien avulla valmistaa niitä katteita lisää, huomattavasti halvemmalla hinnalla.
Olisiko kellään kiinnostusta ostaa ne katteet, joihin minä ottaisin osaa esim. 1/5 rahoitusosuudella? Se muottien tekeminen ei vahingoita mitenkään alkuperäisiä katteita, koska siinä käytetään väliaineena 6-kertaa vahattua muottivaha-pintaa sekä PolyVinyyli-alkoholi kerrosta, joka on melkein Elmu-Kelmun tapainen pinnoite ja joka peseytyy vedellä pois.
Ylipäätään minulla on mahdollisuus valmistaa moottoripyörän katteita kaikista mahdollisista lujitemuovimateriaaleista, jopa alipainen muottisysteemeillä, joilla saadaan kilpapyörien katteet erittäin kevyiksi laittamalla väliaineeksi eli sandwitch:ksi kutsuttuun rakenteeseen balsa ja muovivaaohto täytteitä.
keskittyen olennaiseen
http://www.moottoripyora.org/iB_html...02moto_prv.gif,