Kyseisen liikkeen myyjien spedeily saa kyllä jo aikamoiset mittasuhteet... Asun(luojan kiitos?)yli 400km päässä ko.liikkeestä joten tein kauppaa puhelimitse. Väännettiin hintaa kohdalleen pariin/kolmeen otteeseen ja kun olin menossa tekemään kauppoja ilmoitettiin, että joku oli varannut pyörän josta olin jo tehnyt "kaupat"?
Pyörän varaaja ei kuitenkaan ilmeisesti koskaan saapunut paikalle ja pyörä palasi takaisin ostettavaksi. Sovimme puhelimessa, että pyörä on nyt sitten VARATTU minulle ja tulen hakemaan sen parin vkon päästä kun työt antaa siihen mahdollisuuden. Imoituksiin luvattiin laittaa maininta varauksesta jne. Luonnollisesti näin ei tapahtunut? No, sen jälkeen puheluihini ei kyseisen myyjän kohdalla vastattu eikä sieltä myöskään otettu yhteyttä sovitulla viikolla??
Sitten tämä myyntimies Mynttinen soittaa, että oli kuule käyny vanahanaikaaset ja kaveri oli myynyt sen pyörän jollekkin. Kylläpä taas olisi ollut sille puuntyöstölaitteelle hommia... http://www.moottoripyora.org/iB_html.../veryangry.gif
Pitäsiköhän ko. liikkeen johtoportaan istua hetkeksi alas ja miettiä miten kannattavaa toimintaa ja mainontaa tuollainen toiminta pidemmän päälle on? Toisaalta aivan sama mulle koska en todellakaan aijo asioda enää Moto-Seinäjoessa.