Tervehdys!
Kysymyksiä asiasta jotain tietäville: Omistan 900 hornetin,vm.2002,ensimmäiseni,muista pyöristä ei ole kokemusta.
Ajoin hornetilla viime vuoden,kyyti on kivaa hyvällä kelillä mutta tuulista,hornetissa on kyllä pieni kate,vaan ei siitä paljon apua ole suurissa nopeuksissa. Nyt minua kiinnostaisi katteellinen pyörä,black-bird.Kokemusta ei ole,olen kuullut huhupuheita eri vuosimallien eri tehomääristä,eli kuulemma tehoja olisi laskettu?Kuinka on?Mikä on bläkkärin suorituskyky,nopeus/kiihtyvyys? Tiedän että ovat teöreettisia, nopeurajoitustemme vuoksi merkityksettömiä..mutta,tietoisuus että perseen alla on voimaa,on tietoinen nautinto,enkä ole enää mopo-iässä.
Entä mitenkä ajoasento bläkkärissä?Saako istumakorkeutta madallettua alkuperäisestä(hornettia madalsin)persjalkaiselle. Hornet on siis myynnissä,ajettu 35000,olen toinen omistaja,väri sininen,pieni kate,kiwin takalaukku,pyörä on virittämätön ja alkuperäisessä kunnossa. Eli vastaavassa kunnossa olevat v2003 ylöspäin olevat bläkkärit kiinnostaa.
Kiittäen etukäteen vastauksista ja kommenteista.