Lainaa:
(Tylyttäjä @ Marras. 09 2006,21:37) kirjoitti
Olen kirjoittanut luonnollisesti yksityishenkilönä, siihen minulla lienee oikeus kuten kenellä tahansa muullakin.
Lukekaa tuossa laittamani topikit, niin näette kuinka paljon minä nyt olen CW:n liiketoimintaa sitten kommentoinut.
Älä ymmärrä tota mun copy&pastea väärin, laitoin sen sen takia kun porukka mietti mistä tuo juttu on tullut ja miten yksityishenkilöä voidaan moisesta syyttää. Tuosta olen saavani irti että tutkintapyyntö on periaatteessa tehty toista yrittäjää vastaan - tai ainakin joten sellainen kaiku jää.
Itselleni on jäänyt kuva että olet noi ihan yksityisesti kirjoittanut enkä ole mitään mustamaalausta niistä löytänyt, palautetta on ollut niin paljon että yhtä nimimerkkiä on mielestäni vaikea tuosta syyttää. Olen itseasiassa itsekseni miettinyt että miksi juuri CW on ollut se kohde jos muka mitään mokia ei ole tehty, muut liikkeet kun ovat saaneet olla aika rauhassa vaikka toki negatiivista kuuluu monista, mutta menee aika hyvin suhteisiin positiivisen palautteen kanssa.
Lainaa:
kirjoitti
Tämän topikin tarkoitus on selvittää, olenko minä kirjoituksillani aiheuttanut CW:n huonon maineen, vai onko siihen muut syyt.
Itse en näe sinua tuollaiseen syyllisenä.
Lainaa:
kirjoitti
Huomattakoon edelleen tärkein pointti; lain mukaan yritystoiminnan kritisointi ei voi olla kunnianloukkaus.
Tätä juuri tuolla copy&pastellani koitin valottaa, eli onko syyte nostettu sinua vastaan yksityishenkilönä vai firman osakkaan antaman palautteen pohjalta. Tuo raja on varmaan ihan lukijasta kiinni mihin se vedetään.