-
Yritän etsiä eri malleista ja vuosimalleista teknisiä tietoja.
Tuntuu tuottavan kohtuutonta vaivaa ainakin minun hakutaidoillani.
Kysymykseni:
1. Olisiko mitään järkeä olla täällä Suzuki palstalla topicci, johon käyttäjät voisivat kirjata pyörän teknisiä tietoja? Siis hyvin yksilöivästi ja nimenomaan vakiomalleista. Ja erityisesti kaikista vuosimallimuunnoksista. Sehän voisi toimia sitenkin, että vaikka minä aloittaisin kirjaamalla omasta GSX600F-88 mallista tiedossani olevat speksit. Joku joka tietää lisää, voisi sitten kirjata lisää ko. malliin. Sitten sama pyörä, -89- eteenpäin onkin jo eri tietoja. Niin, vai onko ko. jutut jo jossakin täällä sittenkin???
2. toinen vaihtoehto olisi linkkipalsta ko. tietoihin, koska jossakin Internetissä ko. tiedot epäilemättä jo onkin. Minä vain kaipaisin ne suomen kielellä. Sellainen linkki hyvin todennäköisesti täältä jostain löytyykin, vaikken haullani törmännytkään. Jos löytyy, voisiko sellainen linkki olla aivan tuolla Suzukipalstan yläosassa?
Minulla ainakin on useita seikkoja, jotka haluan ottaa huomioon seuraavaa pyörää valitessani. Niitä ovat ainakin: paino, teho, vanne/rengaskoko molemmissa päissä, jarruvarustus, jousitusvarustus, tankin koko, onko ruisku/kaasari jne jne jne... Sitten kuitenkin ostan sen johon rahat riittää ja johon tykästyn.
-
-> www.bikez.com <- -sivustolla on aika hyvin speksejä eri pyöristä.
-> Tässä <- erimerkiksi tuon sinun pyöräsi speksit.
-
Tuolla bikez.com:ssa joskus törmännyt hieman epätarkkoihin tietoihin, joten ihan tarkkaan siihen ei aina kannata luottaa. Tosi kattavat listat kyllä pyöristä.
Uusien sporttipyörien tietoja:
sportrider.com
Suzukeista paljon infoa:
http://www.suzukicycles.org/
-
Teknisiä tietoja löytyy myös: Motorcyclespecs.co.za ja Motorbikes.be sivuilta