kellään minkäänlaisia vinkkejä mistä viel kannatais tiedustella CBR 600f -95 telinettä, kun givin tehdas ei kuulemma tee enää ja en löydä mistään keltaisilta,täältä,huutonetis,jne
Printable View
kellään minkäänlaisia vinkkejä mistä viel kannatais tiedustella CBR 600f -95 telinettä, kun givin tehdas ei kuulemma tee enää ja en löydä mistään keltaisilta,täältä,huutonetis,jne
Minulla on hyllyssä Wingrackin kiinnitysraudat. Ovat olleet -94 cebarissa kiinni. En osa sanoa jos ne sopivat -95 malliin (F3?) suoraan, mutta se varmaan selviäis soittamalla esim. All Rightiin...
no 1000f -91 meni bandin teline aika kivuttomasti ... ei joutunnut porailemaan tai leikkelemään katteitta .... vähän lattarautaa ja mikki http://www.moottoripyora.org/iB_html...beer_1_prv.gif
multa löytyis laukkuteline uloskantohintaan! (ollu -95:ssa)
selventäisin vielä, jos alkuperäinen kysyjä ei ole täysin tietoinen...
Givin wingrack teline on sama pyörästä riippumatta. Erona on vain ne kiinnitysraudat. toiset tekevät kiinnitysraudat itse ja toiset käyttävät givin omia, jossain mielessä kalliita, kiinnitysrautoja.
eli tuon sopivan telineen saat kyllä ostettua ja laukutkin siihen, mutta niitä kiinnitysrautoja voi joutua etsimään, jos niitä ei tehdä.
mullakin on hyllyssä jotkut 600cbr:ään sopivat raudat. ostin aikanaan sellaisessa olleen telineen ja laitoin sen vfr:ään, josta edelleen cbr1000:een ja vielä toiseenkin tonniseen.
noita rautoja on kait ollut erilaisia eri vuosimalleihin. omista ei tietoa mihin malliin, kuitenkin ennen v.2000
jussi
Moro!
Mulla on shadin kolmenlaukun teline vilkuilla ylimääräsenä. Sivulaukkuja voi siirtää ylös ja alas. Jos joku tarvii. On ollu 1000f vm 1996
t.make