(Maximus @ Kesä. 21 2006,19:19) kirjoitti
Kysytäänpäs täältäkin, kun kaikki tieto olisi tarpeen...
Tilasin rataharjoittelupyöräksi Suzuki GSX-R 750 K6:n(taxfree), jonka pitäisi tulla 2vk:n kuluttua. En ole tutustunut ko. malliin kuin kuvista ja näyttelyssä päällä istunut. Olen jonkin verran ajanut radalla 1000:lla, ja kooltani olen 190cm/90kg. Pyörällä tulee ajettua suurimmaksi osaksi Kemoralla. Tarkoitukseni on oppia ajamaan kovempaa (joskus ehkä jopa kovaa) hyvällä pyörällä, mukavalla toimivalla moottorilla ja alustalla. Siis täysin omaksi iloksi, mutta "vakavasti harrastaen"!
Onko kenelläkään kertoa vielä omakohtaisia kokemuksia ko. mallista radalla verrattuna esim. 600:een, tai tonniseen GSX-R:ään?
Itse päädyin 750:een radalle, koska tarkoitukseni ei ole ruveta ajamaan kilpaa, katupyöräni 1000 K6 on lompakolleni liian kallis romutettavaksi, ja 1000:n on minulle jopa turhankin tehokas esim. Kemoralle - vaikea hyödyntää tehoa...
Tulevaan pyörään on kysytty tarjoukset lähes kaikkiin ns. "lisävarusteisiin". Tulossa on ainakin normaalien renkaiden, kuitukatteiden, kaatuma-ja siirtotappisarjan lisäksi WP:n takajousitus, Yoshimuran Japanin-mallin putki+PC(säädettynä ammattilaisella), WP:n täydellinen kittisarja etujousitukseen(Hollannissa laitettuna), ja ehkä WP:n ohjausiskari. Myöhemmin, ehkä ensi kesänä mielessä on ollut vielä syttyboksi ja sifteri... Mitä on asiantuntijat mieltä mitä kannattaa laittaa ja mitä ei?
Toivottavasti asiallisia vastauksia/kommentteja löytyy... Kiitos!