Oisko kenelläkään viksummalla kokemusta kelluvien etujarrulevyjen puslien jumittumisesta. Eli silloin tällöin sellaisessa kohtuullisessa jarrutuksessa tuntuu että jarrulevyt ovat kieroja. Visuaalisesti näin ei kuitenkaan ole ja levyjen pinnatkin ovat tasaisesti kiiltävät. Heittokellolla en ole kuitenkaan mitannut.
Ongelma ilmenee seuraavanlaisesti: Etujarrut jyristävät ja pompottavat ajoittain kunnolla. Kahvassa tuntuu vipotusta ja jarruteho on epätasaista. Näin esimerkiksi liikennevaloihin hidastettaessa. Kuitenkin hitaasti jarruttaessa ei kuule eikä tunne mitään erikoista, ja myös kunnolla tumpatessa jarrut ovat aina OK. Ei jyristä, tarttuu hyvin ja ovat tunnokkaat. Rajumman ajelusession jälkeen jarrut ovat hyvät vähän aikaa myös kaikissa muissakin tilanteissa. Kuitenkin muutaman kilometrin ja parin "medium-jarrutuksen" jälkeen alkaa taas tuo rummutus. Olen siis itse päätellyt, että ne puslat etulevyissä jumittaisivat ja eivät anna levyn kellua kunnolla. Olen tunkenut CRC:tä (ei menny jarrupintaan) ja nytkyttänyt levyjä, mutta tulos oli laihanlainen. Mikähän avuksi? http://www.moottoripyora.org/iB_html...s/nixweiss.gif
Ai niin, kyseessä on siis -01 Fireblade. Ajettu 21 tkm. Palat ja rengaspaineet OK. Myös etupään säädöillä olen yrittänyt korjata tilannetta, mutta ainakaan havaittavaa muutosta en huomannut.