Minkälaisia tehoja olette saanu noista pyöristä putkella ja sliparilla? Mikä mielestänne paras vaihtoehto 185cm kuskille näistä ->04/05 R1, K4/K5 gixu, 10r kawa tai 1000cbr hona? Kiitti etukäteen!!
Printable View
Minkälaisia tehoja olette saanu noista pyöristä putkella ja sliparilla? Mikä mielestänne paras vaihtoehto 185cm kuskille näistä ->04/05 R1, K4/K5 gixu, 10r kawa tai 1000cbr hona? Kiitti etukäteen!!
K4 166hv renkaalta. yoshi trioval japan täysputki, yoshimuran ohut kannentiiviste, PCIIIusb
No hitto, se sun suski on aika raikkaan oloinen peli *http://www.moottoripyora.org/iB_html...ns/biggrin.gif Mua pelottaa jo!Lainaa:
(Cterror @ Helmi. 21 2006,12:39) kirjoitti
Paast terrori privana koska se juttu aukeaa... mä voisin kysellä jotain mun ducceen.
K3: Sliparilla 150-153hp renkaalta kahdessa eri dynossa.Lainaa:
(kawadude @ Helmi. 21 2006,12:05) kirjoitti
K4: Sama pyörä kuin K3.
K5: Sliparilla 160hp takarenkaalta, kokoputki ja PC3USB 170hp renkaalta.
Oon kokeillu kaikki nää kaikki kiloset vuosina -04 ja -05. Omistanut 2001 R1:n, K3:n ja K5:n
Honda olis vakain ajettavuudeltaan. Siinä oli kohtuu hyvin vääntävä kone koko kierrosalueella, melko samantuntuinen kuin K3 GSX-R. K5 Gixxerissä selkeesti paras kone kokonaisuutena. Vääntöä ja tehoa koko kierrosalueella.
10R:ssä oli hyvin voimaa ylhäällä, mutta puhditon alhaalla verrattuna Gixxeriin. Lisäks oli ilman ohjausiskaria ainakin pikkasen rauhaton.
R1:ssä (2004->) on heikohkosti vääntöä alhaalla ja keskellä (näihin muihin verrattuna), vähemmän kuin 10R:ssäkin. Vanhemmissa R1 koneissa on hyvin löylyä alhaalla. Muuten se oli tosi mahtava, ja moottori venyi pitkälle ja tuntui tehokkaalta ylhäällä. Tosi hieno sillä oli ajaa!
Gixxerissä on jalat kohtuu koukussa, muuten mahtuu isompikin jätkä hyvin! Kyllä noihin kaikkiin mahtuu vaikka 190cm jätkä, penkissä on varaa liikuttaa persettä taaksepäin jos ei muuten mahdu!
Ajettavuus on kaikissa kuitenkin hyvä, mielipidekysymyksiä enimmäkseen. Vakaimpia olivat Blade ja R1, Gixxerikin on hyvä! Kawa varmasti nopea radalla, missä lievä rauhattomuus ja pikkasen huono vääntö alhaalla ei haittaa, koska ketterähän se oli!
Kokonaisuutena GSX-R oli mun mielestä paras, ainakin viime vuonna. Tänä vuonna en osaa varmaks sanoa, ennen kuin käyn kokeilemassa. K5:ssä on muuten vakio alustansäädöt ihan metsässä. Siitä tulee ihan hyvä kuitenkin kun tekee kohtuu radikaaleja säätöjä alustalle, varsinkin etupäälle..