Ensinnäkin suuresti anteeksi kun aloitan uuden topicin tämän aiheen alle, vaikka aika tuoreessakin keskustelussa on sangen ansiokkaasti peistä taitettu itse putsauksesta ja apuvälineiden rakentelusta.
Mutta minulla on tilanne, että uskallus loppui kesken kun katselin osaavampien keskustelua.
Minulla puuttuu ainakin:
- taito = kokemusperäinen osaaminen
- lämmin ja puhdas paikka jossa askarrella
Yleisesti muista keskusteluista minulle on tullut sellainen kuva, ettei esim. kylän mp-korjaamolla ole kovin järkevää huollattaa kaasareitaan (putsauttaa)
Jos näin on, voisitteko kertoa minulle miksi ei. Siis kummasta on ennemmin kysymys:
1. tulee tolkuttoman kalliiksi vai
2. todennäköisesti kyläseppä ei sitä kuitenkaan tee hyvin?
Vai onko kyse jostain ihan muusta?
Ja sitten, jos saisin sen johonkin tässä Jkl-Tampere akselilla kunnostettua/putsattua, voisiko sinne viedä pelkät kaasarit? Mukaan kumiset imutorvet vaikka.
Tätä olen pohtinut kysyä myös suoraan pariltakin paikalliselta mp-korjaamolta, mutta kun epäilen heidän vastaavan osittain "omaan pussiinsa".
Paikallisen mp-seuran apu kiinnostaisi, mutta sitten tulee lähes ylipääsemättömäksi ongelmaksi perhe-elämän ja seuran tilojen välillä kulkeminen.
Olisin äärettömän kiitollinen hyvistä vinkeistä!
Pyörä oli siis: GSX600F-88,
tilanne sen verran ikävä, etten usko saavani käyntiin enään ilman putsausta. Kastelee paria tulppaa heti käynnitystä yrittäessä pilalle ja kolmosen kaasarin pohjasta tippuukin polttoainetta.