Omat kokemukset ko. liikkeestä valitettavan negatiiviset. Vein sinne pyöräni huhtikuun lopussa, ja siihen piti suorittaa moottorin vaihto, jonka maksaisi vakuutus yhtiö. Noh, kuukaudet kuluu eikä mitään saada aikaan, tuttuun tapaan lupaillaan aina viikon parin päähän ja valitetaan tehtaan *sylinteri pulasta.
Heinäkuussa alan olemaan aika hiilenä odottamiseen, ja siitä plussaa että päättävät yrittää ratkaista ongelman käytetyllä sylinterillä. Koko heinäkuun he sitä yrittävät hommata, ja kun vihdoin se saadaan ja näinollen pyörä ajokuntoiseksi onkin jo elokuun alku. Iloseisena menenkin sitten hakemaan pyörää ja aika muhkea lasku siitä piti maksaakkiin. Ehdin sitte sinä perjantaina varata loppupäivän ajamiselle.
Ongelmat alkavat kuitenkin heti liikkestä lähdettäessä, pyörästä puuttuu n. puolet tehosta ja väännöstä. Muutenkin tukkoisen tuntuinen. No ajattelin että ne on laittanut kiinni jonkun ikälopun sylinterin ja että saisivat sitten aikanaan vaihtaa sen kun saavat niitä UUSIA. Mutta kuinka ollakkaan viiden tunnin jälkeen kuuluu naps ja pyörä leikkaa kiinni. Vihainen soitto cellenille ja sanovat että tuo takas (ei kuulemma itse voineet hakea). Samalla sanoin että saavat vaihtaa laakerit.
Parin viikon päästä he ovat saaneet kiinni uuden KÄYTETYN sylinterin ja pyörä on valmiina haettavaksi taas. Liikkeessä alkavat sitten pyytää maksua ja lopulta piti maksaa että sain pyörän ulos. 200e pyysivät siitä mistä jäivät kuulemma jopa tappiolla mutta mielestäni tottakai heidän pitää omat mokansa hoitaa ihan ilmaiseksi joten tein kuluttaja virastoon jutun. (Ne laakerit jotka he vaihtoivat menivät muuten samantien hajalle ja piti mennä takavanteen kanssa TAAS takasin liikkeeseen jossa vaihtoivat sentään tällä kertaa ilmaiseksi ne kunnolla).
Jutun kuitenkin mielestäni kruunaa se kun tuossa viikko sitten soitin Cellenille koska tarvitsin uutta kaasarin kumikaulaa, niin he päättivät ilmottaa että koska olen nostanut jutun heidän toiminnastaan niin eivät myy minulle mitään? Onko tämä ihan normaalia toimintaa?