Lainaa:
(aksu @ Joulu. 08 2004,10:31) kirjoitti
Lainaa:
(Fabio T. @ Joulu. 08 2004,09:03) kirjoitti
750 Sportista voi kylmällä ilmalla peittää osan öljynlauhduttimesta ilamstointiteipillä... tai asentaa termostaattiventtiili tuloputkeen...
750 Sport on yksi parhaista perusmopoista mitä Ducati tekee ja sitä on helppo kutitella kireämmäksi...jos haluaa...
Kiitos Fabio, tuntuu vähän paremmalta.
http://www.moottoripyora.org/iB_html...ns/biggrin.gif
Mua ei ainakaan tarvi lohdutella sen vuoks, että omistan 750SS:n. Se on paras ja kaunein peli, mitä mulla on koskaan ollu. Tehoa ja ajo-ominaisuuksia on ainakin omasta mielestäni mulle riittävästi ja vähän enemmänkin siinä vaiheessa kun mutkatiellä ei pysty ajamaan läheskään täysillä. Suorilla voi vääntää tupin nurin, mutta mitä iloa siitä on kun joutuu kuitenkin mutkiin himmaileen kun ei uskalla ajaa oikeesti kovaa. Siinä vaiheessa tarviin nopeamman pyörän kun tällä tuntuu, ettei paukku riitä vaikka on kaasu kuinka auki koko ajan. Voi tietenkin olla ukostakin kiinni, jos en vaan osaa ajaa, mutta ainakaan kahdeksan kesän harjottelulla en oo niin hyväks kuskiks tullu, ettei toi mopo riittäis. Joku 749 tai 999 olis täyttä tuhlausta antaa sellaselle jannulle, joka ei SS:täkään saa kaikkea irti.
* Tietenkin kaikki saa ajaa millä haluaa, mutta en oo oikein vaan ikinä ymmärtäny sellasta, että pitää olla isoin ja nopein pyörä vaan sen takia, että sillä on hieno käydä nakkikiskalla ja vetää suoraa motaria täysillä.