Just mietin kuinka paljon pidemmät luut mä sinne pistin... Perä laski niillä n. 10cm. Tiedä sitten onko tossa seiskapuolikkaassa sama linkkusuhde, mutta vois kuvitella että ainakin lähelle.
Hahaa, täältä löytyikin:
http://www.bomber.fi/forum....start=0
Eli 2cm pidennyksellä putoaa n. 10cm, oli se niinkuin muistinkin. Suosittelisin, että pistät sinne aluks 1cm pidemmät luut, niillä perä laskee luultavasti n. 5cm. Toi mun pökäle on tuossa kunnossa liian matala hiukankin reippaamaan katu/mutka-ajeluun.. Keulaa laskin päästämällä etupumppuja kolmiosta läpi niin paljon kuin uskalsin, ettei mikään ihan ota kiinni..
Ja Suzukin originaalit luut on alumiinia, paksuus ainakin 5mm, eli ihan ohutta alumiinia en sinne kyllä laittais.. Jos ne napsahtaa ajossa niin käy todella huonosti! Päätylenkkien seinämävahvuuskin on niissä aika reilu.
Mulla on noi pidemmät luut rosteria, ja ne on ohuemmat kuin orkkikset. Ja ei oo poikennu ainakaan vielä..
Kun pudottaa hiukankin enemmän noilla luilla, niin linkkusuhde muuttuu niin että perästä tulee jäykempi, koska jousitus ei toimi enää niinkuin sen on suunniteltu toimivan. Mun madallus on jo niin raju, että jousitus ei siinä kunnossa oikeen toimi kovin hienosti. Voisin kuvitella, että sentin pidemmillä luilla ero ei vielä ole kovinkaan merkittävä.
Enpä mä sillä ajakkaan matalana kuin siirtymät stripille yleensä. Joskus on ollu viikon-pari matalana kun on ollu seuraavat kahinat heti tiedossa.. Menee siinä kuitenkin se tunti-pari kun sen yksin nostaa tai laskee.