Mitä syrjimistä siinä on että huoltaa ensiksi omat kauppaamansa pyörät, ja sen jälkeen muualta ostetut.
Itse kutsuisin tuota asiakaspalveluksi..
Totta kai noi hommat pitää priorisoida tollatavalla. Näin ainakin itse mietin. Itse ostin oman pyöräni ee-speediltä, ja mikäli olen oikein ymmärtänyt, hekin huoltavat vain itse myymiään fillareita. Ja tämä on oikeasti toiminut niin ettei ole edes käynyt mielessä viedä pyörää muualle. Huollon saa tilattua nopeasti, ei tartte kuunnelle lässytystä että "meillä on 3 viikon jono" jne. Hommat hoidetaan heti jos vain millään se 24 tuntia vuorokaudessa riittää. Pari kertaa käynyt huollattamassa omaa pyörää siellä, kummatkin kerrat ovat lipsuneet silleen että olen kerennyt vasta "oikean työajan" ulkopuolella paikalle, omistaja itse tehnyt huollot, ja joustanut aikatauluissa lipsuvan asiakkaan takia...
http://www.moottoripyora.org/iB_html.../smile_org.gif
Kuitenkin liikkeet elävät noilla pyöräkaupoilla. Huoltohommilla tulee toki toimeen, mutta kuitenkin pääasialtainen ansantakeino on myydä fillareita. Eli se että firmat pitävät huolta "omistaan", on oikein.
Kukin tekee tietenki valinnan, että hakeeko kiulunsa saksasta ja sitten imettelee ettei liikkeillä ole aikaa niitä laittaa, vai sopiiko jo nämäkin hommat silloin kun sen pyörän hankkii.
Mitä ihme tekemistä kuluttaasiamiehellä siinä olisi jos liike kertooo että viikossa on vain seitsemän päivää, ettei vain yksinkertaisesti ehdi..