Lainaa:
kirjoitti
Mihin sinä sen rahan käytät jonka säästät tekemällä palikat itse? Eli mikä on parempi kohde kuin oma mopo??? Tell us!
* Pointtihan tässä itse tekemisessä ja halvemmalla pääsemisessä on, että mun logiikan mukaan on turhaa maksaa enempää jostain asiasta kuin on tarpeen. Ei mulla ainakaan rahat mihinkään ole niin isoja kasoja tehnyt, että niitä täytyisi väkisin kantaa mopoliikkeisiin kun ei muualle mahdu. Eli miksi kannattaa säästää muista asioista ja käyttää kaikki rahat mopoon, jos kerran mopoa voi laittaa yhtä lailla vähemmällä rahalla ja tehdä lopuilla muuta.. Esimerkkinä oman pyörän huolto, joka olisi maksanut liikkeessä noin 550 euroa ja jonka tein itse sadalla eurolla kun omaa työtä ei lasketa kuluihin. Okei, mulla ei sen jälkeenkään ollut ylimääräistä 450 euroa taskussa, mutta toisaalta olis mopo jäänyt huoltamatta kokonaan tolla liikkeen hinnalla. Mieluummin siis teen itse kuin olen ilman rahaa, lisäksi tietysti se, että pidän rakentelusta ja huolloista.
* Kai säkin jotain keksisit niille rahoille, jotka meinaa moposta ylimääräiseksi jäädä. Lähetä vaikka mulle, jos sitä niin paljon on, ettei keksi mihin laittais..
http://www.moottoripyora.org/iB_html...icons/wink.gif