Mulla oli ja on paikallaan sellainen "kauhia tuulilasi" kun ostin pyörän. Itse olen 185 cm pitkä, eikä kypärään tuule oikeastaan lainkaan. Edellinen pyörä oli "nakupyörä", eikä niitä tuulen tuiverruksia ole tippaakaan ikävä. Kypäränä minulla on Nolan N41, joka on avokypärä varustettuna visiirillä ja lipalla. Tämä toimii yhdessä korkean plexin kanssa erinomaisesti. Ajaessa ei kuulu muuta kuin jonkin verran rengasääniä.
Plexin merkki on Fivestars, joka taitaa olla sama kuin Givi. Tämä pleksi on muotoilultaan aika kapea ja korkea. Alkuun se näytti korkealta silmään, mutta kun on tottunut niin se näyttää mielestäni ihan OK (makuasia). Pyörällä (RD07) voi ajaa vaikka 120 km/h visiiri auki. Pitkänkään matkan jälkeen kypärän visiirissä ei ole liiskaantuneena ötökän ötökkää. Toki visiiri kannattaa pitää kaiken varalta kiinni jos ötökkä sattuu lentämään sivusuunnasta silmään.
On se muuten kumma miten sitä jaksaa ajaa pitempään kun tuuli ei riepottele kypärää/kuskia vaan voi keskittyä ihan vaan ajamiseen (nautiskeluun).
Edit: Lisätty linkki
http://www.mra.de/Marken/HONDA/XRV96.HTM