Suomesta ei taida juurikaan löytyä? Jos ootte pyöriinne tollaset hommannu niin mistä? Ja laittakaa hintaa kanssa.
Printable View
Suomesta ei taida juurikaan löytyä? Jos ootte pyöriinne tollaset hommannu niin mistä? Ja laittakaa hintaa kanssa.
No katevilkuiksi kannattaa katsella eri automerkkien vilkkuja...
Ainakin tuolta ---> Clear Alternatives
Tuolta -> Lighting
Saa ihan euroopan sisältä, tosin hinta on kova.
Tuo on hyvä mesta ja reilusti eurooppalaisia edullisempi johtuen dollarin kurssista.Lainaa:
(seeker @ Touko. 06 2004,00:20) kirjoitti
tovi sitten tilasin omaan pyörään kirkkaan vilkun lasit ja nopeasti tulivat postilaatikkoon...
-C9B5R4-
Tuolta itse tilasin ja viikossa kolahti postilaatikkoon. Mukana oli myäs jenkkimallin 2-lankaiset oranssit polttimot, jotka jäivät käyttämättä kun eivät sopineet paikoilleen erilaisen kannan takia. Autotarvikeliikkeestä siis uudet oranssit tilalle.Lainaa:
(seeker @ Touko. 06 2004,00:20) kirjoitti
Tuliko jotain yllätyskuluja tai muita ylläreitä tilauksen yhteydessä?Lainaa:
(FXD @ Touko. 06 2004,08:03) kirjoitti
Ihan siistinnäkösiä kuoriahan tuolla, voisi itekin harkita tilausta =)
Ei mitään ylläreitä. Siitä yllätyin tosin http://www.moottoripyora.org/iB_html...icons/wink.gif
Itse asiassa jälkeenpäin tullut visa-lasku oli yllättävän pieni kun en ollut mieltänyt että dollari on niin halpa! Kerrankin siis verkkokauppa joka toimi kuten niiden kaikkien pitäisi http://www.moottoripyora.org/iB_html...ns/bowdown.gif.
En löytänyt tuolta saitilta että mitäköhän mahtavat olla postikulut noissa. Osaatko kertoa?Lainaa:
(FXD @ Touko. 06 2004,08:24) kirjoitti
Meinasin että ois voinu uuden vilkunkuvut tilata sekä eteen että taakse...
Tilasin samanlaisen paketin. Kulut oli muistaakseni 9 taalaa tai ehkä vähemmänkin kun oli kevyt paketti. Voin tarkistaa kun illalla pääsen himaan.Lainaa:
(Jassu @ Touko. 06 2004,08:33) kirjoitti
Itse hain Stormista kirkkaalla lasilla olevat vilkut... halvat ja hyvän näköiset. Ai niin muistakaa pyytää samalla kunnon polttimot kun itsellä oli sekalaista (15w-23w) ja vilkut meni aluksi aika hätäseen..