Nonniin,hain eilen uuden Trumpan RS.ni HD-centeristä.Pyörä on niin muikean mukava,vääntävä,hyvännäköinen että heikottaa...mutta mutta...itse luovutushässäkkä oli aikast masentava.Pyörä odotteli pihalla luvutushuolto tehtynä.Odottelin siinä myyjää joka tulikin paikalle,esitteli pyörän n.20 sekunnissa ja pyysi kokeilemaan sisään kypärää jota olin myös ostamassa.Penkin takakoppaa kysellessäni:eikös se koppa kuulu pyörään niinku vakiona?myyjä:juu..ööö..tosiaan..hakee kopan ja länttää käteen..ole hyvä.Meikäläinen:saiskos sen tuota noin vielä paikalleen,kun ei se oikein povitaskuun mahdu.Myyjä:Juu....saahan sen...(soittaa asentajan paikalle,joka kiltisti asentaa kopan.tässä vaiheessa ei n.20-sekunnin esittelystä ole enää juuri mitään mielessä...Kyselen siinä sitten..onko tämä katalysaattoripeli?Myyjä Ei.No miksi siinä on toi happianturi?No kun tää on ns.saastevapaakone.Aha???!..ööö.okei.Lopuksi kypärän ostettuani myyjä hihkaisee perään:Jos tulee kysyttävää,soita.
Starttaan pyörän,bensan varoitusvalo syttyy.Jaaha täytyy käydä tankkaamassa.Tankkiin menee 18l bensaa.
Okei..nyt tällä hetkellä myyjät ovat varmasti kiireisiä ja stressaantuneita ja ei millään kerkeä joka paikkaan.Enkä odottanut mitään punaista mattoa,enkä ylitsevuotavaa onnittelua,mutta jotenkin jäi sellainen fiilis,että jos nyt ottaisit sen pyöräs,mulla on vähän kiire.Kaipa se myyjäkin halutessaan ymmärtäisi että toi luovutustilaisuus oli mulle iso juttu ja fiilikset oli ( katossa.tämä on tietty mulle eka kerta kun uuden pyörän ostan,eikä mulla ole kokemusta luovutustilaisuuksista,mutta luulisi että myyjä edes pikkaisen paneutuisi tilanteeseen. http://www.moottoripyora.org/iB_html...s/sad_orig.gif