(Ydt @ Joulu. 10 2003,00:51) kirjoitti
mulla on taas täysin päinvastaset kokemukset. meinaan mikään mitä erkka lupasi ei pitänyt paikkaansa. Pyörä oli saksasat tuotu jonka hän itse rekisteröi, ensinnäkin han lupasi että se olisi valmis viimeistään kolmen viikon päästä, mutta soittikin kuukauden päästä, siis viikon myöhässä, että ei onnistunut tuo rekisteröinti, lupasi hoitaa asiaa. soitti steen kahden viikon päästä että ei onnistunut rekisteröinti kun kuukauden päästä ja antoi mopoon ne kolmen kuukauden siirtokilvet, no tosiasiassa kestikin kaksi ja puoli kuukautta, että siten. no ei siinä vielä kaikki, mopon ostohetkellä mopo piti nokkaketjusta kaameaa kilinää ja outoa ääntä. huomautin asiasta ja sanoivat että avaavat koneen ja katsovat mitä on. no kun mopoo mentiin hakemaan siis myöhemmin kuin luvattiin, eil silloin kun sai siirtokilvet, piti mopo vieläkin meteliä. erkka sanoi että avasivat koneen ja kaikki on kunnossa, ihmetytti hieman, mutta uskoin kun kyseessä oli luotettavan tuntuinen liike. no kaverini ja tuttavani joka tekee pyörien kanssa paljon työtä ihmettelivät ääntä. no en tehnyt asialle mitään, kun antoivat korpiahosta kolmen kuukauden takuun. no mitä sitten tapahtui, HELVETTI tietenkin se meni hajalle, sen verran mopista tiedän ja ystäväni ovat vahvistaneen tietoni, niin nokkaketju joko lähti paikaltaan ja katkesi, ja jäi ajokausi kesken, onneksi olin juuri saantu ajokortin niin pääsi jollain edes liikkumaan, vaikka ei omaa autoa ollutkaan. no tämä tapahtui siis takuuaikana joten soitin korpiaholle hän sanoi että mopo voidaan tulla hakemaan viimeistään kuukauden päästä. tämä tapahtui siis syyskuun alussa. NIIN JA ARVATKAA MITÄ MOPO SEISOO VIELÄ TALLISSA JA ERKALLE SOITETTU MUTTA HÄNTÄ EI TAIDA PALJON KIINNOSTAA TOTEUTTAA TUOTA LUPAAMAANSA TAKUUTA. niin ja muutakin onkelmaa on tuon firman kanssa ollut. mopo vuoti alussa öljyä ja isäni soitti asiasta liikkeeseen ja koska hän on aika tarkka kaikesta sanoi myös siitä että sisäkumi, joka oli edessä oli vääränkokoisille renkaille tarkoitettu, itse asiassa sillä ei ollut väliä, mutta hän halusi vain ilmaista asian. erkka vaan sanoi että hänellä ei ole aikaa kinastelle tuollaisista ja sulki puhelimen. pyörä oli siis kevari ja koska ei ollut niin hintava niin ehkä häntä ei myöskäänkiinnosta sellaisten asioiden hoitaminen. palvelu oli alussa hyvää mutta kun vioista soiteltiin, niin en tiedä huonompaa palvelua. sen voi sanoa että en tiedä epärehellisempää ja huonompi palvelullista virmaa kuin tämä ja minua nimen omaan vituttaa kun vain tulee koko firma ja mies mieleen. Sen tiedän että kun tulen ameriikasta soitan hänelle sellaisen puhelun jota hän ei unoha sillä se mopo olisi saatava ajoon vielä seuraavalle ajokaudelle, sillä tällä vauhdilla se on valmis joskus vuonna 2010. luulen että hän odottaa vain sitä että olemme unohtaneet asian, mutta sitten näkee että olen tosissaan, jos hän alkaa vielä kiistelemään tulee siitä sellainen taisto että huh huh, sillä isällänikin on suhteellisen hermo mennyt kyseiseen firmaan.